Inf Nyår

Kommer nog vara död vid klockslaget.. Jobbar natten till o sen skall jag sova 4-5 timmar sen är det
off to the party.
Buffy skall sova hos farmor i norra o vi skall till boden.
17.00 skall de ha barn vänligt fyrverkeri i boden o det hade vi tänkt komma till sen blir det middag osv hos Jens o Weronica, de har kombinerat så vi har nyår o W´s 40 års fest i ett.
Klart vi inte missar det!
Vi kommer madrassera deras hem för vi blir en massa övernattare.




Man skall aldrig lova något man inte kan hålla!

#Jag har lovat att inte klippa längden på mitt hår
(ledsnar så fort på att spara ut o klipper av det)



#Jag lovar att anstränga mig o ta mig för att göra saker
*Tre resor i år. Gävle, Skåne o Umeå
*Tjejernas-Tisdags-Tjatter/ Tjejkvällar



#Jag skall använda mitt träningskort i år



Julen är över o det har varit trevligt men jag är glad att det är ca 12 månader till nästa.
Jag fick saker jag ville ha,
En filmkamera att fånga Buffys upptåg med, o det är precis den jag ville ha... Måns tyckte jag skulle satsa på dyrare o bättre, men jag vill ha en smidig kamera jag kan ta med i fickan o för att nämnas ha den i fickan så vill jag ju inte att den skall kosta flera tusen.

En skinn jacka med muddar



Mitt favorit tea från boden o potatisskalare

Hundkalendern
o annat smått o gott

Av Secret Santa fick jag ett signerat foto på Buffy o Angel,
 skall berätta historian någon gång..
Om den inte står i början av bloggen när vi skaffade vår hund, varför hon fick heta Buffy.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0