Maniiii

Jag har en ny mani... jag är helt såld på choklad doftande kropps produkter.
Jag var med Jennie till findland i höstas o hittade en dusch creme i stor flaska som luktade choklad, super nice, kändes som plockat ur Harry Potter då märket hette Bettina Barty, det skall finnas en del återförsäljare i sverige men märket är tyskt o just nu hittar jag bara vailj o musk o det var inte de dofter jag sökte så jag har beställt julklappar till mig själv på
www.eleven.se



Och sen inte för att den luktar choklad utan bara för att det lät som en ok doft o flaskan o namnet inte kunde bli bättre när man nu har en Vampyr-gammal karl..



Kommentarer
Postat av: Alfons

Tack för kommentaren. Alfons med familj hälsar God Jul och grattis på 10 månadersdagen till Buffy.

/Alfons, Marie & Mateus

2008-12-21 @ 22:13:46
URL: http://mariealfons.blogg.se/
Postat av: Johan

"Vampyr-gammal karl" :D muahahahaha..... jag ler med hela kroppen...den kommentaren gjorde min vecka...tack Malin :D

2008-12-28 @ 00:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0