8 Juli Ny vän

Det bara är meningen att Buffy skall vara kompis med Spike...
På morgonen ringer en gammal barndoms kompis o säger att hon skaffat hund, en liten så nu skall vi boka play-date, jag var ganska sömn drucken att jag var tvungen smsa henne när jag vaknat till o höra vad hon skaffat osv, hon hade fått hem en Jack Russel Terrier som fått heta Spike, vi sa att vi skulle höras av.

På eftermiddagen skulle jag möta upp med min karl o Buffy på floras kulle o Buffy var i full lek med en jack russel... gissa vilken, min vän dök snart upp hon hade haft barn o hund passning en stund o då hade våra hundar hittat varandra.. it was ment to be!
Spike är hälften så gamal som Buffy men han e redan större :-)


Kommentarer
Postat av: Plutten

Vilka sötisar!

2008-07-18 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0