9 Juli Grattis Mecke

Idag fyller min brorson 2 år så vi var ut o grattade honom med lite fiske grejer.
Jag har oxå hunnit med en sväng till House of pain... det är inte så bra att skaffa nya tatt på sommaren... jag har fått värme utslag av plasten... men jag är super nöjd.



Oki Höger arm betyder Styrka/strenght, jag är högerhänt o det är ett ord som för mig beskriver min mormor, hon jobbade mycket passade barnbarn o hade egna problem att jonglera dess utom.
Vänster arm betyder Spirit o jag kan inte komma på nått bra ord på svenska, för det är inte själ o inte spöke utan nå annat o just nu hittar jag inget annat ord. vänster arm sitter närmast hjärtat o det är där jag en dag hoppas bära en ring, tecknet påminner mig om min morfar, han var ganska ofta orolig för mig o ett av de sista minnena jag har av honom var när vi gick på bio o såg "Wildhogs", han skrattade o grät...

Kommentarer
Postat av: Plutten

Snyggt!

Funderar som sagt själv att göra på hö arm, men det blir i höst... när solen håller sig borta. Kram

2008-07-18 @ 14:59:19
Postat av: Kristina

dö, det är felstavat i rubriken.. ;) det står taqunie... annars?

2008-08-21 @ 20:37:23
URL: http://kultingarna.blogspot.com
Postat av: Marie, Mateus, Craul & Alfons

Alfons tackar och bockar för gratulationen! Grattis till Buffy från oss alla i Karlstad!

2008-08-24 @ 08:42:17
URL: http://mariealfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0