En skön dag på stan

Idag har vi varit på stan med Cocine o V, o det är skönt att få åka vagn med V



Han e allt go den där V, han vet precis hur man kramar en "pytte-hund"



Jag fick en hel del gjort, hämtade en tröja jag lagt undan på Indiska o den hade hunnit sjunka med 100:- vilket man inte klagar på, så det blev en kjol oxå, o provad så jag skall in i morgon o testa en annan storlek.

Jag har varit på House of Pain och bokat tid 9 juli
Jag skall göra mina 2 kinesiska tecken, än har jag bara fått ett av dem verifierat, men jag blev tipsad om att gå på Baan Thai, annars gör jag i alla fall 1 tecken.
Det skall bli av.

Kommentarer
Postat av: Plutten

Oooh ny tattis, är själv grymt sugen nu igen.

Var på House of Pain jag gjorde den på ländryggen, ska bli kul att få se resultatet.

2008-06-19 @ 11:28:00
Postat av: Jennie/cocine

Fina blider på söt vovve å unge. Nu har jag tele igenså vi kan väl höras nån dag?

2008-06-24 @ 20:05:26
URL: http://cocine-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0