28 November

Full fart inför jul o 3st 40 års fyllare för att inte tala om alla andra som fyller den närmaste 1½ månaden.
Imorgon skall jag iaf (hur trött jag än kommer att vara efter ha jobbat natt) fara till boden och kolla när liten ställs ut för första gången, jag hinner göra det själv (gå med henne) men det känns bra att det e mamma som har lite erfarenhet..
Det är inofficiell och hon går i valp klass men det skall bli kul iaf, vi håller tummarna.
Vi vet ju redan hur fin hon är ;-)

Sen sänder vi en tanke till Buffys kompis Noz the bozz som skall opereras,
vi hoppas du skall läka fort och må bra,
så det blir mer bus och promenader fram över.

Secret santa cirkeln blev..
 jag ger till Annelie 
Annelie ger till Ullis 
Ullis ger till mig
Nu skall vi bara hitta en dag eller kväll som det passar att sitta ner, utbyta klappar,  ta det lungt och ha trevligt...
med eller utan grabbarna.

Jag ser faktiskt ett slut i julklapps handeln och det är knappt 1 advent än.
Jag kommer inte skriva innan det hinner bli 1:a advent....
Så ha en super bra advent alla mina vänner o såna som jag inte känner...
om jag nu inte bara måste skriva om hur det gick för mitt lilla hjärta.



Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Hej på er!!!



Kul att det är full fart på Bloggen igen:-)) Hoppas allt är bra med er!....särskilt Buffy!



Vi på kennel Feeorin önsker är en mysig advent och en God Jul!!

2008-11-29 @ 21:05:07
Postat av: Ann-Katrin

PS!

Hoppas det gick bra på utställningen!!!

2008-11-29 @ 21:06:30
Postat av: Jennie

Åh vad jag blev nyfiken på hur det gått, antar att du sover nu men hör av dig när du vaknar till isf ;)



Kram

2008-12-01 @ 08:42:27
URL: http://cocine-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0