Halloween blev toppen kul

Jag sminkade o sminkade o sminkade...
när jag var klar med mig själv o la ner penseln så var det dax att åka



Johan blev Jokern o vann bästa kostym på festen
Jag ser ju det som en liten seger



Annelie blev Amazon



Ullis var Cruella de will


Jag var Elvira o till o med jag är imponerad över hyllan jag fick till
o att den höll sig i klänningen hela kvällen

Måns jobbade vilket var trist men vi hade en helt underbar kväll igår.
Vi åt middag på Eden, maten var jätte bra.

Sen såg vi Betnér, biljetterna har hängt hemma sen i början av maj.


Efter det sprang vi ihop med Danne-boy o Co,
så vi provade det nya kvälls öppna fiket ROYA.
Vi hade trevligt o hoppas verkligen att de kommer att fortsätta vara kvar.

Jag o måns gick ner på cleo o tittade på folk, många var utklädda.
Vi gick igenom Invit

Sen till hotellet o när vi slår på tv:n är det mitt i
SCREAM AWARDS
Kvällen var super bra allt bara klickade.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh du har uppdaterat!!! Som jag har väntat..

Kul att ni hade det bra på eran kväll och snygga utklädnaer..

Kram

2008-11-10 @ 20:07:37
URL: http://cocine-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0