Bröllop x 2


Nu till helgen skall vi på bröllop i stockholm o om 2 veckor skall vi på bröllop här i luleå..



Imorgon bär det av till stockholm.
Bröllopet är i gamla stan o sen skall vi ut till en herrgård där det blir sittning o övernattning.

Jag gruvar mig för att jag har valt en sommar klänning, känns kyligt... annars skall det bara bli spännande o kul.
När jag pluggade i stockholm så jobbade jag på en Rookie visning med designern för märket BOCAfashion, efter fick vi komma förbi henne på visning o jag köpte en klänning som jag tyvärr bara haft användning för en gång så nu skall jag ha den igen o det passar riktigt bra för sjalen som går till har jag för år sedan fått av just bruden på detta bröllop





All Lycka
****************************************************

Kommentarer
Postat av: Plutten

Hoppas ni hade det trevligt i Stockholm, otroligt att vi var i samma stad och inte kunde träffas! =(



Miss you sis.

2009-09-04 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0