Jul-bryderi: Goodwill!!

I fjol lyckades jag ganska bra på den fronten..

Jag tycker om när man hittar passande presenter som också "gör-gott".

Jag fick ifjol reda på att ur o penn skulle ha ett armband där pengar gick till forskning mot Malaria, jag hann springa in 3 gånger på en vecka innan dom äntligen kom in.. det blev en bra, passande o uppskattad present till mina kusiner.

Jag hittade till Fina former o där säljs även i år ett halsband till stöd för offer för människohandel.



Jag tycker bara att det är FÖR LITE reklam för just sådana saker.

Det känns som om man köper julklappar till fler när de har ett syfte.

Jag har själv en jul fått en Blekrosa Mjuk alpackasjal från Unicef o den har jag inte äns packat upp, den är jätte mjuk o fin o jag är jätte rädd om den.

 

Mer goodwill-klappar i världen!


Kommentarer
Postat av: kusin den store

jag ÄLSKAR armbandet jag fick förra året och har blinga till de men nåra extra berlocker!

2009-12-18 @ 22:11:31
URL: http://cocakola.bloggerska.se
Postat av: Åsa

Okej? Alpackasjal? VART har ni skaffat den? Pris tack! =)

2009-12-21 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0