Jul-bryderi: Småplock eller rejält?

Ok.. Först så tänkte jag säga att jul-bryderierna är mer nyfikenhet vad andra tänker o jag gillar att jag får en del svar.. jag har försökt skriva inläggen utan mina egna åsikter för att se vad andra tycker.
Men jag skall lägga in mig själv mer

Här kommer nästa:

Småplock eller en rejäl sak?

Jag är ju en sån som gärna får o ger bort en korg eller låda som är ett plock av massa små saker..
En spa korg, en tea låda, pyssel påse.. osv

Visst är det ok att få en stor sak om man har önskat det.. o det är jätte bra om man kan gå ihop o köpa nå som verkligen uppskattas..

Jag gillar det lilla o uppskattar det stora.

Vad säger ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0