Plutten

Tack vännen.. det var kul att hinna se dig, ännu roligare att vi hann med det 2 ggr.
Jag var inte så glad efter den andra gången dock, tror att jag svor över vårt namn en till fem gånger på lördag morgonen.

Sen kommer ju det där du inte vill höra... måndag natt la sig ett vitt-täcke över luleå.. tror beställningen kom in sent...

Som sagt boka in oss 12-14 november så ser vi till att ta oss iväg på iaf detta.
Tror inträdet i år var på 130:- inte direkt nå stora summor.
Men nån slant vill man ju hinna lägga i en låda.

Kram

Kommentarer
Postat av: Plutten

Tack själv vännen!



Nä du lördag morgon var inte skoj, blev inte mig själv förren mot 15 snåret och mat först mot 17. Men nån böt kväll måste man ju ha, nu blir det inte vin på ett bra tag här - ska hålla mig till julen tänkte jag.



Har skrivit upp datum, ska faktiskt börja småspara redan nu så man kan handla lite och ha extra kul. Men jag säger inget till bror förren någon vecka innan, han glömmer så lätt och jag vet att det är ok att vi kommer och tar över lägenheten =)



Kram

2009-12-02 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0