Hjärte helgen

Vi hämtade liten på fredag o får höra att det är över förväntan... allt har gått så bra att hon nu efter 6 veckor bara har ett bandage...yiiipppiii...

Vi gick ut o åt på Södra hamn krogen o var nöjda o mätta, vi slopade alla planer på efterrätt o godis.

Lördag så fikade vi med Annelie o Johan innan det var dax att göra sig iordning o färdas ut på porsön o gratta Emma.
Vi hade jätte trevligt o fast det var Måns som skulle upp o jobba på söndagen så var det jag som gav upp först.. redan 22.00 var jag helt slut men jag lovade hålla ut till 24.00.
Jag känner mig alltid så hemsk när jag blir trött o såååå otevlig när jag inte kan sluta gäspa, det är inte ofta vi hinner träffa alla o jag avskyr att vara en sån "party-poper".
Vi promenerade hem o jag däckade typ 3 cm ovanför kudden.

Söndag så var jag ut o hämtade Liten o brors bil, plockade upp Måns så vi hann ät middag o sen hämtade vi Annelie o Johan o for till Måttsund o gratta Linnéa.

Måndag.. jag har varit på djursjukhuset o lämna Buffy på morgonen för en av skruvarna som håller plattan på plats har börjat backa, så den skall tas bort.
Vetrinären som tog emot sa att han förundrades över denna lilla hund, man säger 6-8 veckors när en hund bruttit ett ben inte två nära leden dessutom.
Vi borde inte få några större problem, det gäller bara att ta det lungt o få igång musklerna.

Sen for jag till sunderbyn o lämna brors bil o tog mammas hund Doris ut på isen..
Vi gick runt tomholmen.
Det var -16 grader o när vi var påväg hem såg vi 3 människor o en hund, utöver det så hade vi så lång vi kunde se hela luleälven för oss själva.




Doris verkade väldigt glad att få komma ut, men hon hade svårt att vara still så jag kunde fota henne... detta är enda fina bilden av 8 försök.. har tre svansbilder bland annat.



Ska hämta liten 16.00 för vi är på återbesök varje vecka o dom söver ner henne så om vi väntar till 15-16 med att hämta henne så får hon vakna av egen maskin o inte av droger, kan vara bra för levern.

Kommentarer
Postat av: Marie, Mateus & Alfons

Alfons med familj önskar grattis till syrran på den stora dagen! Vi håller tummarna för att allt ska fortsätta gå så bra med läkningen!

Många grattiskramar!!

2009-02-24 @ 21:37:28
URL: http://mariealfons.blogg.se/
Postat av: Marie, Mateus & Alfons

Åh så skönt för lillan att bli av med bandagen! Hoppas allt fortsätter åt samma håll!

2009-02-26 @ 07:15:12
URL: http://mariealfons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0