I wish... and bought!

Jag har köpt födelsedags presenter till mig själv.
Jag har dille ibland på olika märken, färger stilar..
Just nu är det nog Victoria´s secret.

Till mig själv har jag gett:



en väska o i var det parfym-gloss-lotion.
Angel parfymen var super nice!



en neccessär....

Men man skall ju tydligen önska sig saker o inte köpa dem själv... Jag önskar mig, biljetter till "Harry Potter" o det har Måns fixat :-), jag önskar mig en mus till PinkPaddy-min rosa dator, Måns föreslog nån på bluetoth så jag har mina usb portar till annat.
Men sen blev det svårare... Jag vill ha ett hus gärna i sunderbyn.. Present kort funkar jätte bra för mig.

Nu skall jag koka kaffe o stryka lite medan jag tittar på "Death proof" Det är en "girlpower"-film (i mitt tycke, man behöver ju inte hålla med... inte många höll med när jag tyckte "Sin City" var SUPER Romantisk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0