Pink Pink Pink

Har beställt cardigan..

Jag har en rosa dator, när jag fyllde år fick jag en rosa mus till o nu har jag beställt en rosa kaxig musmatta.

Var ut en sväng till Vallen o grattade min kusin som konfrimerade sig för en månad sen... Det blev en kort sväng för jag var sssssååååååå seg, väcktes ett par gånger när jag sov idag.

Liten är anmäld till en inoff på kronan 15 augusti o jag har pratat med djursjukhuset så vi skall få ett intyg på att tjejen haft frakturer i båda fram benen, det högra har fått en "förnäm" vridning...

Jag älskar min karl, men just nu ses vi inte så mycket.. han jobbar hela dagarna o jag går natt...
Har vi tur så ses vi ca 30 min på kvällen innan jag far på jobbet, på morgonen sover han när jag kommer o jag hinner somna innan han far.
Just nu e vi inte sambos, just nu e vi skiftboende ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0