Slut slut slut....o jag med...

Varför just jag... avskyr när man hittat nå man gillar o så slutar det säljas eller så finns det aldrig inne när man skall ha det.. Här kommer 2 underbara choklad produkter som jag ÄLSKAR.. men dusch krämen nämns man ju inte använda för den hittar jag knappt på nätet, Masken finns aldrig inne...

     

Skulle på kalas idag... klockan ringde 15.00 men jag tog mig inte upp, hade sån migrän... sov vidare o hoppades det skulle gå över, 20.00 var jag tvungen att stiga upp, hade legat 12 timmar o skulle börja jobba på 1 tim, men det satt kvar, tog bilen o for till byn o hämta treo sen på kvantum o köpte nå att äta.. Tack o lov var det Ase som jobba o hon var skit go, hon har migrän själv så hon var förstående, hon hade till o med dämpa belysningen när jag kom.
Koffein, mat o treo så kändes väl tillvaron lite mer hanterbar.
Mamma o Pappa hade en hink med jordgubbar, jag fick med mig 2 burkar o gav den lilla till Ase.
Ok inatt o en natt till, sen är det sociala åtagande var enda lediga dag.

Jag har försummat min hund, inte så att hon inte fått gå ut eller mat eller så... Jag har inte varit med henne, Måns har haft henne mest på senaste tiden, men för mig så är det att försumma, inget ont om Måns - jag litar fullt på honom o att han klarar det. Men det är min hund oxå så jag har ju oxå ett ansvar... vi skall dela det e ju inte bara han som skall behöva sköta henne.
Jag var faktiskt uppe till 10.00 i söndags o hade för avsikt att ta henne till små hunds träffen men det regnade så  mycket att hon inte ville gå ut så vi stannade hemma... hon fick busa med Spiike o lukte på Frasse istället på kvällen.

050505 var vi på bröllop, 070707 var vi på bröllop.... 090909 skall vi på bröllop.
o jag skall sminka.






Kommentarer
Postat av: Anonym

hua, vad jobbig migrän ;S

kram kusin hanna

2009-08-05 @ 15:38:16
URL: http://sundqvisthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0