Vilan var över...

På väg upp hamnade vi bakom en väldigt liten tant...



Man såg ingen bakom ratten, när man låg bakom o knappt heller nå när vi körde om heller.

Det var skönt o rogivande att komma upp.
Jag lämnade nobilen med ljudet av i bilen hela vistelsen, inte för att det ofta ringer... det var bara skönt, ingen mobil o ingen klocka.
Vi fick fisk första dagen men inte mycket mer än så.
Det var jätte trevligt o avslappnat, vet inte varför det inte blir oftare.
Det var nice att ha Danneboy med, tror dock han hade uppskatta om det nappat mer ;-)
Vi får ta med Lillebror nästa gång, han kan trakten, vad man skall använda o var man skall stå för att få fisk.

OFTARE har vi lovat oss själva.



Nu skall jag jobba helgen o städa lite hemma.

Grattis till mig, är ju med i klungan av födelsedagsbarn nu i juli.
Jag vet inte vad jag skall hitta på till veckan..
Jag fyller år på tisdag o tänkte då ha fika... men vi brukar skicka ut sms o säga vi sitter ....här..... välkomna, ibland lämnar vi ute att det är för att jag fyller år, det är bara kul att ha vänner runt om sig.
Funderar när det e lämpligast mån, tis eller ons?
Hade velat gå ut med tjejerna, men det får bli nästa månad, Måns ville gärna följa när jag nu fyller år o vi är ju ut så där överdrivet mycket så det känns helt ok.

Om någon läser min blogg o vill haka på ut 13de, *14de* eller 15de... så kan man ju säga vad som låter bäst...
Så länge jag tar mig på HARRY POTTER på onsdag 14.30 så är det lungt :-)


Kommentarer
Postat av: Anna F

Grattis till dig, fick veta sent idag at vi fått sms från er, nåja vi har fått lite eld i rumpan nu med huset så det är ju bara att hänga på då.=) Hoppas du får en underbar födelsedag.

Titta gärna ut till oss under sommaren, så kan vi grilla lite.



kram Anna

2009-07-14 @ 20:59:22
URL: http://annutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0