Jag ser ljuset...

Förra inlägget blev ju blaj...

Jag har en ny last... en del socker var det i, men mer ok än att gå o små äta godis o bullar.
Jag har hittat Wasa´s runda Kanel Knäcke.. super nice!

Jag har kommit på en till sak som blir lyx i stugan.. det ser ut som om vi kommer ta min säng dit o den e 160cm inte 120cm som den vi har hemma.. (ryms inte mer i lägenheten)..
Jag är inte den enda som längtar, M kom idag o log o frågade om han var den enda.. Det e han ju inte!
Tror liten också längtar fast hon inte vet om det än.

Sen börjar det redan planeras.. kommer bli Långisar me Spiike o matte, kanske även me Krisse o co, kanske me mamma o hundarna.

Snart Umeå..
Jag har packat yoga kläderna.. sen hann jag inte längre.
Var på en långis o liten höll på att blåsa bort.
Plockade fram vinterjackorna.
Bada liten /hon duschade med matte... sen var som tiden slut o jag fick plocka ihop mig o fara på jobbet.

Mitt hjärta skall kolla över virus skyddet på min lilla Paddy så jag kan ta den med o skypa från umeå, jag har nog bara rest en gång utan någon av mina hjärtan med mig (sen liten kom).. jag var till Plutten ifjol o vi var på ladies night o jag lämnade Buffy med M, utöver det så har alltid nån av dem varit med mig, inte för att jag inte tror dom klarar sig, utan bara för att det varit mer praktiskt så.
Kommer sakna dem.. hoppas jag får fullt upp med utbildningen.. o lite tid måste jag ju ha för Faster Ulla.

Skall länsa kylen lite innan jag far.. större risk att jag använder sötpotatisen o zuccinin.. Jag skall ha lunch med mig varje dag o om jag inte minns fel även frukost.

Blir buss ToR.. helt ok, känns onödigt att köra när jag kommer bo ca 7 min från centret vi skall vara på o allt är mitt i stan.

Jo jag ser ljuset syfta på att jag vaknat utvilad efter ca 6-7 tim Både sön o mån.. (visst sön var jag lite morrig men jag har mens oxå)
Saker blir gjorda o jag har mer ork.. vet bara inte varför, har börjat ta nå brustabletter när jag kommer till jobbet (typ lunch tid för mig/känns alltid som om jag är mest mottaglig när jag jobbar natt)..
Antioxidant heter den iaf o jag tänkte köra "en kur"/ ett rör, sen har jag bytt Kalcium-magnesium mot en som även innehåller D-vitamin, skall vara bra vid ljus brist o gör även att de andra ämnena tas upp bättre.
vill ju bli bättre så jag orkar med utbildningen.


Kommentarer
Postat av: Plutten

Dom där knäckebröden.... oj oj va dom är goda!

När jag får riktigt sug så gör jag en kopp te och tar en sån, ibland två men inte fler för då slutar det med ett tomt paket =)



Förstår att ni lägntar till stugan, kommmer att bli kanon!



Love you sis!

2009-11-03 @ 07:30:35
Postat av: Ellen

Ja det var det, jag alltså :)

2009-11-03 @ 10:12:29
URL: http://ellensaventyr.blogspot.com
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

Jag gillar kanel, jag gillar knäckebröd - men kanelknäckebröd? Jag är schkeptisk.. :P



sv: aha okej, mys :)

2009-11-03 @ 19:11:19
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Kristina

Nä, bloggen är inte nedlagd, bara på sparlåga... har inte tid...

2009-11-03 @ 20:20:12
Postat av: Lisette

Fint med stuga!

2009-11-07 @ 16:53:26
Postat av: Anna F

Åhhh kanelknäcken är ju underbara... lätt beroendeframkallande...

vad kul med stugan i byn, var i byn ligger den??

2009-11-08 @ 08:05:39
URL: http://annutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0