RENS

Skit.. jag missade
Det skulle vara Ras kväll på Tassa in den 17/11 o det var om chihuahua... såg det nu, men den kvällen var FULL som det var.

När Måns kom hem så for vi på biltema o handlade flytt kartonger, sen var vi o klämde o snossade på 3 veckor gamla Melker.

Sen vid 23.00 ställde vi oss i källaren o tittade in i förrådet... 04.23 var vi tillbaka i lägenheten..
Vi rensade o sorterade o märkte upp.

5 flyttkartonger
5 stora trä lådor
2 banankartonger
2 små kartonger
2 soffdelar
Detta är bara grejerna vi dagen efter fick hjälp av J o W att köra till norra.
Nu kan vi gå in i vårt förråd o vi kan hämta o lämna grejor utan att lasta ur eller klättra över!

Jag har inte haft tid eller ork till nå de senast veckorna.. jag har inte sett Kristina eller Jennie sen innan umeå.
Måste skärpa mig, det e ju liksom allt man gör på fritiden som gör att man orkar...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag vet hur det är att inte orka med en fritid!

2009-11-23 @ 06:35:22
Postat av: Plutten

Jadu detta med tröttheten gör mig galen, men jag har blivit lite piggare av brusgrejerna iallafall. Lite nervös med Lule resan, hur ska jag orka? vill träffa alla men vet att det kommer vara full fart, nu kommer dessutom Daniel upp samtidigt och mamma har tagit ledigt så vi kan hitta på massor... ojoj. Men bara att bita ihop och sova när jag kan, kanske går jämt ut då jag skippar träningen när jag är uppe. Jaja mycke blarr nu på morgonen =) snart syns vi sis, ska bli kul! sen ser vi ju då vad vi orkar göra =)



KRAM

2009-11-23 @ 08:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0