Yoga-utb del 2

Helgen var intensiv o utmanande.
Vi hade andning på schemat o det kan låta lätt men det är ganska omfattande.
Jag fick träffa mina kurs-kamrater för första gången (då jag missade 1a träffen).

Jag har inte gillat att min kropp gått till bak efter sommarens form, som jag var väldigt nöjd med, men Plutten hade rätt i en sak, när jag kommer igång så kommer det bara att rinna av mig.. det är stor skillnad bara efter denna helg.. men då har det ju oxå varit ett intensivt yogande/mediterande o sen har jag haft regelbundna o kloka matvanor.
Det är svårt att ha rutiner o äta regelbundet när man jobbar natt o kastar om dygnet en mass amen jag skall sträva efter en balance.


Vi var alla ömma o möra när helgen var till enda o Linement kommer packas först inför nästa träff som är i februari.

Lite trist var det att jag var så trött o slut på kvällarna att jag inte var så social med Faster Ulla, jag lagade den mesta maten, en av orsakerna var att jag kunde hålla koll så jag fick ett "maximalt" energi intag.. det behövdes.




Lokalen var mysig men jag har ju blivit bortskämd med de underbar lokalerna vi har i luleå.
Kundalini instruktören från luleå var med oss under helgen för hon utbildar sig till yoga lärar-lärare.. det var ovärderligt att höra hur hon upplevt det o hur det känts efter utbildningen.

Jag har kommit igång med yogan o kämpar för att lyckas med att hålla det här passet i 40 dagar, vi fick tre olika pass 40 dagar- 40 dagar o resten av tiden till nästa träff... till det sista passet lottade de ut meditationer o jag ser fram emot den jag fick så jag längtar 80 dagar bort....

*********************************************


Kommentarer
Postat av: Plutten

Jag har alltid rätt vännen! ok inte alltid då men ibland ;)

Tack för samtalet idag, kul att höra mer om yogan och så blir jag alltid så glad när du ringer.



Miss you sis!

2009-11-10 @ 19:03:22
Postat av: Tassa In - Hundcafé och Salong

Hej

Vill informera att vi kommer att ha en raskväll med Chihuahua Torsdagen den 17/12 klockan 19.00.

Om du känner några med chihuahua får du gärna sprida detta vidare :)



MvH Erika

Tassa In

2009-11-18 @ 16:03:16
URL: http://www.tassain.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0