A complaint free world

Det finns en bok o med den ett armband...
Det är ett lila plast armband o man skall sträva efter att ha det på en o samma arm i 21 dagar.
Jag har inte hunnit se om biblo har boken än, så jag har inte läst det finstilta.. men ibland så vill man o behöver man verkligen klaga.



Reglerna var att man inte skall klaga eller skvallra för då måste man flytta armbandet till den andra armen..
Det fanns ett exempel som visade att det var ganska hård draget: om någon klagar o inte byter arm så måste du själv byta arm om du påpekar detta till personen.

En del saker måste ju "läggas fram" good or bad.



Just nu skall jag klaga lite..
Jag visste att jag skulle få mens runt den tid jag skall ner till umeå o utbildningen o att det skulle begränsa mig en hel del, men nu ser det ut som om jag kommer att ha bihålleinflammation utöver mens.
29 sept vaknade jag me båda o nu 30 okt har jag i bihållerna o det andra borde komma vilken dag som helst. (1 mån emellan)
Frågan är om jag alls var frisk där emellan, har varit så seeeeg, hänngggiiig o tröttt.
Var e mitt imunförvsvar??


Var i Tisdags på soppteater...o kvar har jag 2 shower att se fram emot..
Vi har använt present kortet vi fick julen 07 av Måns mamma, gällde bara 2 år.
Man tänker visst teater skit kul, men vi har som inte tagit oss för det.

Soppteatern var del 1 för mig, jag o Måns hade en mysig lunch med show.
Del 2 blir att gå o se "Findus flyttar ut" med min brorson Melker, skall bli kul, har inte varit med han på tu man hand nå, sen var det mer passande med Findus på 40 min än när jag tog 3 små kusiner o gick på Vargen som var så lång att den hade en paus.

Sista har inget med norrbottens teatern att göra, men det är biljetter som hänger på dörren hemma, vi har i år igen köpt biljetter till Magnus Betner.
Dock skall jag hasta till jobbet för den slutar ganska typ exakt när jag skall börja, men jag har kollat med min arbetsplats o det skall vara lungt.


Nu är det bara en sak jag skall hålla span efter o det e på tv på kanal 5, de skall sända "Scream Awards" and I love it.

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Yo, nu e väskan på g(tror jag).. Vad för skydd till buren menadr du??

Hoppas du kryar på dig igen, fattar inte vad det är för jäkla förkylning, känner själv av bihålorna från dag till dag..



Kram!

2009-10-31 @ 20:08:25
URL: http://www.cocinesyr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0