Rosa Oktober

Jag samlar lite rosa... saker som man ändå köper, jag kommer inte gå o köpa en telefon eller nå stort bara för att det är för rosa bandet.. men jag har köpt..

   

...o en skrivbok på Ica.

Jag har kommit igång med sminkaningarna på GF o det går riktigt bra.. om man inte räknar med den reducerade sömnen man får när man jobbar dag o natt.
Det är kul.

Snart är det dax att fara ner på träff i Umeå o det är nå jag ser fram emot.
Jag missade ju den första träffen så jag vet inte vad jag skall förvänta mig.
Skall köra på med yogan tills dess, har gått lite trögt när jag inte kunnat andas genom näsan eller ta mig ur sängen.


Kommentarer
Postat av: kusin IS HERE!

jag diggar dom rosa sakerna! och vist ska de bli kul med älskade sötplutts dop! :) jag har sovit dära i helgen! supermysigt att vara med både maja och melkaaan, ha du tid för mig att träffas någon helg eller dag bara :D

2009-10-13 @ 19:26:34
URL: http://sundqvisthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0