Tom i bollen

Mitt minne brukar vara outstanding... men den senaste tiden..
Jag brukar ha koll på M´s schema om han så har skrivit upp 2 mån så kan jag det o jag vet om han har nämnt att Olle kommer upp några dagar, när han skall spela, födelsedagar, allt! jag brukar ha koll!

Nu har han haft samma schema i 8 veckor o jag kan det inte :-(
Jag brukar kunna låta dagboken ligga o gå tillbaka 2 veckor o fylla i, just nu vet jag inte vad jag gjorde för tre dagar sen.. det e så frustrerande.

Jag saknar fokus, koncentration, ork, lust, skärpa, jag är vilse.

Minnes anteckningar:

Sön- Byn, middag hos Carin
Mån- Jennie? Börja packa
Tis- TisdagsTjatter med tjejerna, Kloklippning+köpa chifoder
Ons- Ut me liten, UMEÅ

Kom-i-håg:

Kolla tid tisdag
Prata med Jennie
Ring/gå förbi Elena
Peter Hemma
Hendrik Hemma
Kolla buss ons+sön- Ring o medela Ulla
Packa


Kommentarer
Postat av: Plutten

Det är samma här, kan få fundera rejält bara över gårdagen.... tycker det är jättejobbigt!



Men jag ska prova tipsen du gav mig på FB, hoppas nåt hjälper så jag kommer igång igen.



Love you sis!

2009-11-01 @ 10:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0