uppdat Okt. 11, 2009

Ibland är det kul att klä upp sig.. I clean up rather nicely.
Har Varit på Gf två dagar nu o trivs fint med det.
Men man klär upp sig o sminkar sig...
mer än jag brukar iaf

Make up artist som sällan sminkar sig
Yogis som inte yogat mycket före utb
What will i do next?


Tog en långis direkt när jag kom hem igår på morgonen o det var en stilla stund, absolut nå jag kommer göra om.
Liten var inte lika imponerad när vi kom in på vägen vi tar ner mot vattnet, hon tittade på mig ungefär som hon tänkte
"seriöst matte, långis nu? det är ju varmt o skönt under husses täcke"
När jag slutar skall jag ta en långis med liten  o sen skall vi få upp husse o fara på småhunds träff o busa.

Dopet kommer att vara 12 december, samma dag fyller Carin år o jag jobbar natt hela helgen.. men det skall fungera.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Malin!

Kul att se att du har hittat min blogg och roligt att få se vad du pysslar med oxå =) det känns som att var och varannan människa bloggar nu för tiden..

Hoppas allt är bra med dig, det verkar så i alla fall.. Kanske vi stöter på varandra om två veckor när jag är uppe på lite semester =)

2009-10-16 @ 16:35:24
URL: http://fitnesspaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0