Full höst!

Jag har börjat min utbildning till yoga-instruktör, den kommer ta 2 år o jag kommer pendla till umeå o bo hos faster Ulla typ 2 ggr per termin



Jag har skrivit in mig på en magdans kurs på 14 träffar som hålls av ABF

Sen kommer jag hela oktober att stå på Glad Fjäril Spa o sminka på Onsdagar (ej 14de) o på Fredagar.



Så jag har just nu många järn i elden.

Men nu i helgen har det varit liten som gällt, vi var med hundhuset ut i skogen o grillade på lördagen o det var runt 30 hundar, sen på söndag så var vi på små hunds träffen o hittade en liten Ewok.
Senare på kvällen for vi på hundhuset o provade agillity o plats ligg.

Pälsen är helt underbart mjuk igen o fyllig.
Laxoljan har verkligen gjort sitt, men jag fick en liten varning om att hunden kunde börja lukta illa av den från mun, det kan jag tacksamt medela att hon inte gör, visst när hon nyätit kanske men inte annars.


Kommentarer
Postat av: Plutten

Fullt upp kan man kugnt säga, hoppas det kommer att gå bra med allt. Blir spännande med yogan =)

2009-09-16 @ 11:44:54
Postat av: Jennie

mailade lösen till dig. Förresten så har jag sytt typ yoga brallor i velour också, mudd i midja och långa muddar i ben. Säg till om du e sugen på ett par ,-)

2009-09-19 @ 08:14:15
URL: http://www.cocinesyr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0