Sovit lite..



Sov kanske 3-4 tim idag sen var det släkt-middag på skapa, jag var så trött att jag tror jag svarade "blint".. typ: "mm, fint, bara bra" på allt som sas till mig.
När vi kom hem så var det 1½ timme innan jag borde göra mig klar, men jag hann inte äns bli varm under täcket så var det upp o iväg.
Sitter nu lite frusen o väldigt trött här på jobbet o tycker att tiden sniglar sig fram.

Idag har vi inte hunnit packa, hjärtat hade varit uppe i natt o möblerat så han sov med mig på morgonen.
Om en vecka e vi stug-sittare o bra mycket mer gästvänliga än vi varit i lägenheten, det har inte känts kul att bjuda hem folk när man vet att fler än 4 o nån får sitta på golvet, absolut inte idealiskt om man vill bjuda på middag.

På dagen för ett år sedan så var litens olycka så vi har haft hjärtat i halsgropen hela dagen, men vi verkar ha klarat oss fint.. 30 min kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0