Lördag 8 maj

Fullt ös annars somnar man..

Jag for hem o tog ut Liten på en PowerWalk, sen var det bara spola av sig o på med krigsmålningen o iväg mot arcus.
Igår var vi 4 som sminkade o vi hade 10 modeller... idag var vi 2 som sminkade o hade 12 modeller o de skulle samlas tidigare.. Oriflame >Marita fick hugga in o lägga basen så fortsatte någon av oss.
Det var roligare o lättare när man tappade räkningen o bara körde på.

Väl hemma igen så var jag ut på bakgården med liten innan jag skulle sova o jag kände mig som världens hemskaste matte när hon gick o la sig o sola i gräset o gnagde lite på en kvist.. Jag var bara tvungen att ta in henne så jag kunde gå o sova, trots denna hemska handling så har jag bara fått 6 tim sömn o skall köra natt+morgon igen, men imorgon är hjärtat ledig så då får han gå ut med henne o sola.

Fläskfilen var riktigt nice, snabb o smaskig.
På väg till jobbet såg jag den första Igelkotten för i år.. så snart är det verkligen sommar.

Jag gillar verkligen min lilla Lucky turtle som jag har införskaffat, men den färgar av sig o jag blir svart där den hängt.
Hoppas bara att den inte börjar tappa färg oxå.


Kommentarer
Postat av: fanciful

du hittar allt hos www.fitnessguru.se

såg att du hade kommenterat hos sofi

2010-05-14 @ 10:08:57
URL: http://fancifuls.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj då, 11 valptänder? Vad kostade det om man får fråga? Det kan inte ha varit så billigt, hehe.



Men oj, hur bröt han/hon frambenen? Stackare.. Hoppas att allt har gått bra i alla fall :)

2010-08-05 @ 20:08:25
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack så hemskt mycket! Han blir bara bättre och bättre för varje dag som går nu :)



Jaha, oj då. Vi ska dra två tänder om några veckor, och det kostar lite mer än 1800:-, och det priset för just två tänder om jag har fattat det rätt.



Nämen gud, vad läskigt och jobbigt. Hoppas att allt har gått bra. Håller tummarna för att hon ska bli bättre :) Hur gammal är hon? Ska kika på bilderna.

2010-08-13 @ 22:51:16
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0